Red Room

Nothing

Red Room

Nothing

پست 21

من با لاس زدن مخالف نیستم، فقط، ‏طوری نشه که لاس زدنُ با اجتماعی بودن اشتباه بگیرین عزیزای دل.

نظرات 5 + ارسال نظر
من‌ها 1398/09/02 ساعت 10:52 ب.ظ

لاسِ اجتماعیِ قشنگی زدیم. مچکرم. :))

اتفاقا میخواستم عارض شم لاسِ تبادل نظر خوبی بود،که شما پیش دستی کردی:)))
منم مچکرم

من‌ها 1398/09/02 ساعت 05:09 ب.ظ

باهات موافق نیستم. اگه مرز لاس زدن و اجتماعی شدن رو عرف بخواد تعیین کنه، یعنی یک معیار اجتماعی، اونوقت داری لاس زدن رو نه به عنوان یک معیار موازی اجتماعی شدن که میخوای ازش جدا کنیش، که یک معیار مغلوب اجتماعی شدن در نظر می‌گیری. این در تضاد با مرزی هست که فرضش کردی.

منظور من اینه که تو اجتماع ما،گاها بر اساس جغرافیا،هرچیزی متفاوته..
مثلا یجا تو یه شهر،اگر بدون چادر بری بیرون میشی بدحجاب. ولی تو شهر دیگه،اگر با شال بری بیرون میشی بد حجاب.. یعنی هرجا،متفاوته.این عرف میطلبه.حالا چه تصور اشتباه باشه،چه صحیح ،چه هرچیز.. ولی اون اجتماع براساس فرهنگ و عرفش جلو میره و همه چیز رو تقسیم بندی میکنه،روابط غیرهمجنس-روابط کاری-حجاب-لاس و...
ولی صدالبته،نطر شمام کاملا محترم:)))

یک آدم بزرگ 1398/09/02 ساعت 03:22 ق.ظ https://telegram.me/aas1357

لاس زدن در مورد چی اونوقت!؟

هرچی.. موضوعش مهم نیست اصلا!
مهم نفس کاره،که مرز بین این دو مقوله حفظ بشه:))

من‌ها 1398/09/02 ساعت 12:46 ق.ظ

در مقوله وزین لاس زدن، اون مرز باریک "سلیقه" نیست؟ به نظرم باید قبل از معاشرت از طرفمون درخواست منو بدیم. ^_^

نه ... بنظرم بیشتر از سلیقه،عُرفه!
من در سطح جهانی عرض کردم البته
ولی بااینکه به شخص مقابلمون حق انتخاب بدیم موافقم:)))

من‌ها 1398/09/02 ساعت 12:35 ق.ظ

یعنی چجوری؟

یه مرز باریکی هس بین این دوتا مقوله..
همون مرزِ رعایت شه،الی ماشالله:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد